- Home /
- Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Dit is de pagina met de veelgestelde vragen aan de klantenservice van Toolow.nl. Sommige antwoorden zijn kort, sommige wat langer.
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Neem gerust contact op met de klantenservice.
Een lijst van vragen en antwoorden zijn hieronder te vinden:
In de categorie “Koop Direct” werken we met partners die producten en diensten aanbieden met een hoge korting. De prijzen zijn zo scherp, het lijkt wel “Uitverkoop“. Mocht het product onverhoopt toch niet zijn wat je had verwacht of niet naar behoren werken? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. Samen bepalen we de beste oplossing en geven we indien nodig de mogelijkheden voor het retourneren naar onze partner aan je door.
Natuurlijk heb je bij de “Koop Direct”-deals altijd recht op de wettelijke garantie.
Met de lage prijzen van Toolow.nl kunnen onze partners niet altijd beloven dat de producten de volgende dag al worden thuisgestuurd. Bij de deal vind je de levertijd. De meeste partners houden 2 tot 5 werkdagen aan. Dus.. geen paniek als je de volgende dag nog geen pakketje hebt ontvangen. Per deal geven we duidelijk de verwachte levertijd aan. Ook als dit afwijkt van de standaard.
Ja, voor verzending van producten binnen Nederland is er altijd gratis verzending! Koop je vanuit België dan zitten er mogelijk extra verzendkosten aan jouw bestelling. Dit is afhankelijk van het product, de deal en onze partners.
We zijn constant aan het onderzoeken wat andere partijen rekenen voor de producten, vanuit deze informatie en de adviesprijs die we van onze partners ontvangen tonen wij een van-prijs. De van-prijs is een indicatie, de voor-prijs is de prijs die jij betaalt via Toolow.nl. Wanneer wij een nieuwe deal toevoegen op Toolow.nl lijken deze soms duurder dan bij andere partijen, dit omdat wij de verzendkosten etc. in de prijs mee berekenen. Alle deals zijn inclusief verzending. We kijken altijd wat concurrentie doet met dezelfde producten en bieden deze met een scherpe deal aan.
Bij het claimen van een kortingcode of kortingscoupon op Toolow.nl kan het zijn dat er voorwaarden gelden voor het gebruik of het verzilveren. Deze voorwaarden worden altijd duidelijk vermeld bij de deal zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Geen paniek, mogelijk is de deal al uitverkocht? Of de verzilverperiode is verstreken. In de mail waar jouw kortingscoupon (met QR-code), unieke code of link in staat vind je ook de periode waarin je de korting kunt verzilveren. Is de productpagina niet meer vindbaar via de zoekresultaten op Toolow.nl? Dan is het product simpelweg uitverkocht. Ons aanbod wisselt regelmatig!
We horen graag de ervaringen van onze klanten die ons platform hebben gebruikt om kortingen te claimen. Daarom maken we gebruik van Webwinkelkeur voor de beoordeling van onze dienstverlening en de producten, zo kun jij anderen vertellen over jouw ervaring met Toolow.nl. Ben je onverhoopt niet tevreden, heb je een vraag of is er iets niet helemaal duidelijk? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice, we helpen je graag en zoeken samen een oplossing.