Veelgestelde vragen

Dit is de pagina met de veelgestelde vragen aan de klantenservice van Toolow.nl. Sommige antwoorden zijn kort, sommige wat langer.
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Neem gerust contact op met de klantenservice.

Een lijst van vragen en antwoorden zijn hieronder te vinden:

Toolow.nl staat voor lage kosten, goede deals en transparantie. We maken ons sterk voor de leukste deals. Zo bieden we een platform voor de beste deals! Daarbij rekenen we geen administratiekosten, veilingkosten, extra verzendkosten. Zo weet jij wat je kwijt bent voor de deal! De prijs die je ziet is de prijs die je betaalt. 

Toolow.nl biedt twee vormen van korting:
Op ons platform zijn zowel producten/diensten te vinden als deals met een kortingscode. Afhankelijk van de deal leggen we op de productpagina uit hoe Toolow.nl werkt.
Bestel je een product? Dan komt deze zo snel mogelijk jouw kant op, sommige verzendperioden zijn wat langer vanwege de lage prijzen. Heb je een kortingscode besteld? Dan ontvang je deze na betaling per mail en kun je gebruik maken van de kortingscode bij onze partner.

Heb je vragen over jouw bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice door ons een mailtje te sturen via klantenservice@toolow.nl. 

Via onze webshop kan je in Nederland op twee manieren betalen. Zowel gemakkelijk via iDeal en PayPal als achteraf via Klarna. Zo  betaal je snel en eenvoudig jouw bestelling en regelen wij de rest. 

Kom je uit België?

Dan is de optie bancontact ook beschikbaar. Let wel op dat we voor Vlaamse klanten extra verzendkosten in rekening brengen.

Onze website staat vol met leuke deals! In principe is het altijd mogelijk te retourneren, hiervoor vragen we wel vooraf het retour aan te melden. Dan sturen we jou de gegevens waarmee je het product retour kunt sturen naar de juiste locatie. Let op: stuur nooit zomaar retour naar het afzendadres, mogelijk komt jouw retour dan op een verkeerde afdeling terecht.

Mocht het product onverhoopt toch niet zijn wat je had verwacht of niet naar behoren werken? Neem in dat geval contact op met onze klantenservice en meld jouw retour aan.

Samen bepalen we de beste oplossing en geven we indien nodig de mogelijkheden voor het retourneren aan je door.
Natuurlijk heb je bij de diverse deals altijd recht op de wettelijke garantie. Dit staat per product aangegeven indien van toepassing.

Bij producten die actief zijn gebruikt of gemonteerd of producten zoals ondergoed en voor persoonlijke verzorging is het niet mogelijk te retourneren.

Let op: Bij het retoursturen zijn de retourkosten voor jouw rekening.

Wat vervelend dat het product niet aan de verwachting voldeed en je deze retour hebt gestuurd. Als je het product hebt aangemeld via ‘retour aanmelden’ of contact hebt gehad met onze klantenservice dan komt het pakket op de juiste plek retour. Zodra het pakket is ontvangen bij het magazijn betalen we binnen enkele dagen het bedrag retour.

Let op: Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Meestal betalen we binnen enkele werkdagen retour. Heb je nog geen geld ontvangen en is het pakket al even bij ons afgeleverd? Erg vervelend! Controleer dan eerst of de betaling niet op een andere rekening is voldaan, bijvoorbeeld via PayPal. We betalen altijd terug op de rekening waarmee ook de betaling is voldaan. Zie je het dan nog niet? Het kan zijn dat je ‘Toolow.nl’ niet op de afschrift ziet staan. In veel gevallen betalen we terug vanuit ons moederbedrijf Subono B.V. 

Ook dan nog niets gevonden? Neem even contact met onze klantenservice op, we handelen het graag netjes af. Mogelijk is er iets fout gegaan?

Van specifieke producten hebben we refurbished deals. Denk aan iPads van Apple. Hiervoor gelden andere voorwaarden, garanties en retoureisen. Klik hier voor meer informatie.

Met de lage prijzen van Toolow.nl kunnen onze we niet altijd beloven dat de producten de volgende dag al worden thuisgestuurd. Bij de deal vind je de levertijd. Dit kan variëren van 1 tot bijvoorbeeld 5 werkdagen. Dus.. geen paniek als je de volgende dag nog geen pakketje hebt ontvangen. Per deal geven we duidelijk aan wat de verwachte levertijd is. Natuurlijk is de levertijd ook afhankelijk van het postbedrijf, soms duurt het door externe omstandigheden wat langer.

Wil je de status weten van jouw bestelling? Stuur een mail naar klantenservice@toolow.nl en vergeet jouw ordernummer niet te noemen.

Ja, voor verzending van producten binnen Nederland is er altijd gratis verzending! Koop je vanuit België dan zitten er mogelijk extra verzendkosten aan jouw bestelling. Dit is afhankelijk van het product en de deal. 

Let op: Voor het sturen van een retour betaal je wel zelf de retourkosten. 

Erg vervelend, je wilt zien of de bestelling is gelukt, maar je hebt nog geen mail ontvangen? Controleer in dat geval even de ongewenste e-mail. Mogelijk is de mail van Toolow.nl in de SPAM beland. Kun je de mail ook daar niet vinden? Neem dan contact op met de klantenservice, misschien is er iets mis gegaan. Bijvoorbeeld per ongeluk een ander mailadres ingetypt?

Onze klantenservice zoekt het graag voor je uit!

Heb je geen tijd om jouw kortingscode op tijd in te wisselen? Dat is vervelend! Helaas kunnen we unieke codes niet terugnemen, deze is aan jou gekoppeld en kunnen we niet meer deactiveren. Misschien kun je er een vriend(in), familielid of buur blij mee maken? Die betaald in dat geval het restbedrag bij onze partner.

Houdt je de geldigheidsduur van jouw kortingscode wel in de gaten? Een verlopen code geef je natuurlijk niet weg.

We zijn constant aan het onderzoeken wat andere partijen rekenen voor de producten, vanuit deze informatie en de adviesprijs die we van onze partners ontvangen tonen wij een van-prijs. De van-prijs is een indicatie, de voor-prijs is de prijs die jij betaalt via Toolow.nl. Wanneer wij een nieuwe deal toevoegen op Toolow.nl lijken deze soms duurder dan bij andere partijen, dit omdat wij de verzendkosten etc. in de prijs mee berekenen. Alle deals zijn inclusief verzending. We kijken altijd wat concurrentie doet met dezelfde producten en bieden proberen deze altijd met een scherpe deal aan te bieden.

Bij het aanschaffen van een kortingscode betaal je een claimbedrag van €2,-, €5,- of €10,- aan Toolow.nl. Dit bedrag zit bij de prijs in die je te zien krijgt op ons platform. “Voorbeeld: Je claimt een deal van €35,- voor €11,95 dan reken je een klein bedrag van (€2,-, €5,- of €10,-) af via Toolow.nl om de unieke kortingscode in de mail te ontvangen. Bij deze deal is het €2,-, het restbedrag van € 9,95 reken je direct via onze partner af.”

Na het betalen van het kleine bedrag vooraf ontvang je per mail de unieke code. In deze mail staan ook verdere instructies over het verzilveren van jouw korting. Het eventuele restbedrag rekenen je direct af bij onze partner.

Nee, je hoeft geen account aan te maken op Toolow.nl. Bij het claimen van een korting hebben wij enkel een paar gegevens nodig om de korting naar jou toe te kunnen sturen. Denk hierbij aan naam, e-mailadres, telefoonnummer en woonplaats. Een account aanmaken is via het platform niet mogelijk. Natuurlijk kun je je wel aanmelden voor onze gratis nieuwsbrief, zo blijf je op de hoogte van deals en kortingen.
Ja, de genoemde tarieven van de kortingen zijn inclusief de geldende BTW tarieven.

Bij het claimen van een kortingcode op Toolow.nl kan het zijn dat er voorwaarden gelden voor het gebruik of het verzilveren. Deze voorwaarden worden altijd duidelijk vermeld bij de deal zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

De geldigheid van de korting is afhankelijk van onze partner. Sommige deals zijn seizoensgebonden en andere deals zijn beperkt leverbaar. Bij iedere deal staat de geldigheid en tot wanneer je de korting kunt verzilveren. Deze informatie vind je ook terug in de e-mail met de informatie. Als een korting niet meer op Toolow.nl staat, of is uitverkocht kan jouw kortingscode of kortingscoupon nog geldig zijn. Deze informatie is terug te vinden in de e-mail die je ontvangt na het claimen van jouw deal.

Is het product of de deal niet meer vindbaar via de zoekresultaten op Toolow.nl? Dan is het product simpelweg uitverkocht. Ons aanbod wisselt regelmatig!

Als jij net hebt besteld heb je waarschijnlijk het laatste product geclaimd. In dat geval kan het zijn dat het product daarna op ‘uitverkocht’ staat en niet meer gemakkelijk te vinden is.

We horen graag de ervaringen van onze klanten die ons platform hebben gebruikt om kortingen te claimen. Daarom maken we gebruik van Webwinkelkeur voor de beoordeling van onze dienstverlening en de producten, zo kun jij anderen vertellen over jouw ervaring met Toolow.nl. Ben je onverhoopt niet tevreden, heb je een vraag of is er iets niet helemaal duidelijk? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice, we helpen je graag en zoeken samen een oplossing.

Geen zorgen, we werken veel met partners of externe magazijnen, niet alles komst direct uit ons magazijn in Arnhem en daarom staat er soms een andere afzender bij het pakket.

We gebruiken bij het verzenden niet altijd nieuwe dozen, om bewuster te zijn als het gaat om de natuur en het milieu sturen we regelmatig producten in eerder gebruikte verpakkingen en hergebruiken we soms verpakkingsmateriaal. Daardoor lijkt de verpakking in sommige beschadigd of zit er nog een rest van een verzendlabel op. Geen paniek, het product is in goede staat!

De waardering van www.toolow.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.4/10 gebaseerd op 334 reviews.
0
0
Winkelmand
Je winkelmand is leegVerder winkelen