Garantie , retourneren en klachten

Jouw garantie

Heb je een korting geclaimd of jouw korting verzilverd (bijv. een product gekocht) dan heb je recht op garantie. Werkt het niet naar behoren, klopt de zending niet of is er iets anders met het product mis? Neem contact op met de partner of onze klantenservice. We helpen je graag verder.

Op grond van het Europese recht zijn wij samen met onze partners aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.


Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval binnen twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij met onze partner zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Op al onze diensten zijn de algemene voorwaarden en leveringsvoorwaarden van toepassing. 

Herroepingsrecht

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelde product toch niet zou willen houden. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Koop direct product terugsturen naar onze partner
Na het annuleren van jouw bestelling heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen aan onze partner. Je krijgt in dat geval het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel (onze partner) zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van het postbedrijf of de vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen klantenservice@toolow.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jou doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Klachten doorgeven

Heb je een klacht of vraag over garantie? Geef jouw klacht of vraag dan eerst door via onze klantenservice. Dat kan via: klantenservice@toolow.nl.

Komen we er samen toch niet uit en leidt dit niet tot een oplossing? In dat geval is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze klantenservice staat voor je klaar

Heb je vragen over jouw garantie, herroepingsrecht of wil je een klacht doorgeven? Neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag en zoeken naar een passende oplossing.

De waardering van www.toolow.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.7/10 gebaseerd op 167 reviews.
0
0
Winkelmand
Je winkelmand is leegVerder winkelen