Klachtenregeling

Klachten doorgeven

Heb je een klacht of vraag over garantie? Geef jouw klacht of vraag dan eerst door via onze klantenservice. Dat kan via: klantenservice@toolow.nl.

Komen we er samen toch niet uit en leidt dit niet tot een oplossing? In dat geval is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze klantenservice staat voor je klaar

Heb je vragen over jouw garantie, herroepingsrecht of wil je een klacht doorgeven? Neem contact op met onze klantenservice. We helpen je graag en zoeken naar een passende oplossing.

Stuur een e-mail

Heb je een vraag of opmerking en heb je geen antwoord kunnen vinden
tussen de veelgestelde vragen? Neem dan contact op per mail. We reageren doorgaans binnen 1 werkdag.

Je kunt een mail sturen naar onze klantenservice via klantenservice@toolow.nl.
Ook kun je makkelijk een e-mail sturen via het contactformulier.

De waardering van www.toolow.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.4/10 gebaseerd op 335 reviews.
0
0
Winkelmand
Je winkelmand is leegVerder winkelen